Wybierz język:

PZPN wśród najlepszych

Data publikacji 30 November, 2012, opublikowany w: Panoramy 360 przez 4 komentarze

Polski Związek Piłki Nożnej w konkursie UEFA KISS Marketing Awards 2012 został uznany za jedna z trzech najlepszych w Europie federacji piłkarskich w kategorii Best Digital Marketing Campaign.

Na uroczystej gali zorganizowanej przez UEFA w Rzymie główną nagrodę dla najlepszej federacji w tej kategorii odebrali Szkoci. Trzecim nominowanym związkiem była federacja holenderska.

Polski Związek Piłki Nożnej przedstawił w swojej prezentacji projekty komunikacji z kibicami w Internecie, innowacyjne sposoby kontaktu drużyny narodowej z kibicami za pośrednictwem narzędzi takich jak Google+, You Tube, Facebook i Pinterest, marketingowe wykorzystanie gigapanoramy z meczów reprezentacji, wirtualnych spacerów po polskich stadionach oraz kanał Doping TV, który był dostępny podczas UEFA EURO 2012 w pokojach hotelowych polskich piłkarzy i emitował nagrane dla nich przez kibiców pozdrowienia. Przed rokiem, Polski Związek Piłki Nożnej otrzymał nominacje w dwóch kategoriach: za najlepsza strategie marki oraz program lojalnościowy, a także specjalna nagrodę główną Special Jury Award za innowacyjność nowej strategii marketingowej.

Serdecznie gratulujemy Związkowi. Nas cieszy zaś fakt, że do sukcesu PZPN przyczyniły się także działania grupy pano360.pl